Åsas Lilla Hörna

Direktlänk till inlägg 11 september 2012

-20 kg!!

Av Åsa Bengtson - 11 september 2012 07:34

Efter en känslomässig och jobbig vecka blev det i alla fall ett upplyftande avslut! -0,9 kilo sen förra veckan, det vill säga att jag ligger på -20,5 och därmed har kommit över 20 kg!:D

Har dock inte blivit mycket träning denna veckan heller då jag dragit på mig ännu en förkylning! Jag menar snälla kära kropp gör liite motstånd åtminstonde!! Jag vill träna, jag känner mig som en gammal hösäck! Hoppas på att bli helfrisk till slutet av veckan i alla fall så man inte går ner vikten i muskler! Har nämligen kommit till den insikten att jag e klen! Rent ut sagt klen! Detta måste göras något åt! Haha Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Bengtson - 18 september 2012 15:01

Äntligen! Nu tror jag väl ändå jag ska vara frisk, fan ta bofinken annars som mamma hade sagt ;) Efter att ha haft förkylning efter förkylning som bara terkommit såfort jag satt min fot på gymmet (känns det som) Så är det dags att ge det ännu ett för...

Av Åsa Bengtson - 4 september 2012 08:40

Igår blev det ordentligt med träning! först en 105minuters promenad med Fanny och lilla Felicia sen en halv timmes promenad fram och tillbaka till gymmet! alltså 165 min promenad, 30 min trappmaskin eller step up eller vad man nu vill kalla det:) och...

Av Åsa Bengtson - 2 september 2012 18:07


Oj oj oj vad längesedan det var jag skrev nu! Men nu är jag igång igen och kommer även börja länka bloggen från viktväktarna så nu äntligen tänkte jag börja dela med mig av min viktresa och förhoppningsvis hjälpa och motivera andra genom att blogga! ...

Av Åsa Bengtson - 7 februari 2012 08:21


Jaha, sitter nu och äter frukost, bestående av en macka, ett ägg och fil med päron och kanel! Mums, det är verkligen min nya favvorit, päronet ersätter onyttiga flingor och det smakar riktigt sött utan att kosta en enda point!=) Fick dessutom höra av...

Av Åsa Bengtson - 24 januari 2012 21:59

  Usch nej nu får det vara nog! Efter att ha gått upp ganska mycket under graviditeten och sen inte alls rasat i vikt av amningen som alla säger att man ska göra -.- så har jag nu fått nog och anmält mig till viktväktarna, hoppas det funkar bra! I...

Presentation


Hej! Åsa heter jag och min blogg är för dig som är intresserad av att följa min viktnedgång med viktväktarna och kanske själv få hjälp och inspiration. Bloggen kommer även handla om mina andra intressen, pyssel, bakning, matlagning, tårttillverkning och h

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards