Åsas Lilla Hörna

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Åsa Bengtson - 4 september 2012 08:40

Igår blev det ordentligt med träning! först en 105minuters promenad med Fanny och lilla Felicia sen en halv timmes promenad fram och tillbaka till gymmet! alltså 165 min promenad, 30 min trappmaskin eller step up eller vad man nu vill kalla det:) och en halvtimme styrka!:-) sammanlagt 11 aktivitetspropoints! dock kände jag redan innan jag gick till gymmet igår att jag hade "myror i benen" men dumma mig tänker att de är säkert bara för att jag gått en lång runda och tränar på! Vaknar i natt av halsont, IGEN! så nu har jag och Ludwig stått som alla andra pensionärer och köat utanför apoteket innan dom öppna! idag blir de att cura sig till tusen jag orkar inte bli sjuk!
Vägningen gick i alla fall bra med tanke på hur mycket skit och socker jag ätit denna veckan! Den stod på 68.4 (-0.8) sen förra veckan:-) men nej nu får jag nog ge mitt gnälliga barn lite mat så han blir glad igen:) ha det bra folket! kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Åsa heter jag och min blogg är för dig som är intresserad av att följa min viktnedgång med viktväktarna och kanske själv få hjälp och inspiration. Bloggen kommer även handla om mina andra intressen, pyssel, bakning, matlagning, tårttillverkning och h

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards