Åsas Lilla Hörna

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Åsa Bengtson - 24 januari 2012 21:59

 

Usch nej nu får det vara nog! Efter att ha gått upp ganska mycket under graviditeten och sen inte alls rasat i vikt av amningen som alla säger att man ska göra -.- så har jag nu fått nog och anmält mig till viktväktarna, hoppas det funkar bra! Idag, första dagen har jag i alla fall inte känt mig hungrig och jag har endå points kvar =)

Så fort jag får föreldrapenning (har fortfarande inte fått någon sen Ludwig föddes, försäkringskassan krånglar något enormt-.-) så ska jag köpa mig ett träningskort på friskis också, saknar faktiskt känslan av hur fantastiskt mycket smalare man tror att man blivit bara av en nyttig dag och ett ordentligt träningspass;)

Nu sitter vi i alla fall och inväntar att Luwig ska somna, ser för övrigt inte ett dugg trött ut -.- bara gnällig! Hoppas vi också får ta kväll snart!

Presentation


Hej! Åsa heter jag och min blogg är för dig som är intresserad av att följa min viktnedgång med viktväktarna och kanske själv få hjälp och inspiration. Bloggen kommer även handla om mina andra intressen, pyssel, bakning, matlagning, tårttillverkning och h

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards