Åsas Lilla Hörna

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Åsa Bengtson - 5 november 2011 17:51

Just nu blir det massa pyssel, dels för att det är kul och dels för att ha något att göra hela tiden. Har en hel lista med "att göra saker" innan jul för att ha något att fördriva tiden med, denna eviga väntan tar kål på mig! Att inte veta om "Liten" tittar ut imorgon eller vi ska beghöva vänta till igångsättning som inte sker förens 6 december så fall:O Har inte känt något i form av samandragningar eller förverkar heller så de känns inte på gång:/

Vi har i alla fall bestämt oss för att ge Johannes systerdöttrar paketkalendrar som julklapp i år så de har jag pysslat ihop nu =) idén var att använda riktiga strumpor i deras storlek istället för julstrumpor för att de skulle kunna använda de sen, sen var det bara att använda fantasin. Med två brädor, lite färg, 48 klädnypor och tillverkning av 48 cernitfigurer och 48 presenter blev de tillslut klara=) sydde även två lakan till "Litens" vagn igår!=)

                   

Presentation


Hej! Åsa heter jag och min blogg är för dig som är intresserad av att följa min viktnedgång med viktväktarna och kanske själv få hjälp och inspiration. Bloggen kommer även handla om mina andra intressen, pyssel, bakning, matlagning, tårttillverkning och h

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards