Åsas Lilla Hörna

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Åsa Bengtson - 12 november 2011 06:55

Som sagt nu är det riktigt jobbigt!, Har fått kläda över HELA kroppen framförallt på och under fötterna, var igår på mödravården för att ta blodprover då de misstänker att det är heptaos, det vill säga att levern inte orkar med. Provsvaren kommer dock inte förens nästa vecka och jag vet inte vad jag ska göra tills dess mer än att sova med isklamp och försöka att inte riva sönder mina redan helt röda fötter ännu mer=/

Inatt blev det riktigt outhärdligt, ingen sömn natten innan och klåda så det inte går att beskriva resulterade i att vi, eller rättaresagt Johannes ringde till förlossningen för råd då jag hade total panik! De lade undan någon sorts tabletter till mig som vi ska åka och hämta nu på morgonen, tycker inte alls det känns nödvändigt att börja knapra i sig tabletter nu när graviditeten gått så långt utan har även ringt dem en gång själv nu på morgonen och frågat om igångsättning istället. Men det verkar de inte alls positiva till, även om de som faktiskt har hepatos verkar oftast bli igångsatta mycket tidigare eftersom det skulle finnas risk för barnet när inte levern räcker till! Men men får väl börja knapra de där tabletterna, ringa till mödravården på måndag och hoppas att de fått in proven, se vad de visar och hoppas att de gör något sen!=/

Presentation


Hej! Åsa heter jag och min blogg är för dig som är intresserad av att följa min viktnedgång med viktväktarna och kanske själv få hjälp och inspiration. Bloggen kommer även handla om mina andra intressen, pyssel, bakning, matlagning, tårttillverkning och h

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards