Åsas Lilla Hörna

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Åsa Bengtson - 22 november 2011 16:10

De senaste dagarna har inte varit roliga, huvudvärk, diarré och feber är inte roligt i vanliga fall och ännu mindre kul när man är höggravid. Var i alla fall någorlunda bra idag och var iväg på undersökningen på förlossningen för att se om jag var redo för igångsättning nu, men nej.... ny tid på torsdag, bara att åka hem igen och vänta=(

Som tröst blev det i alla fall julstök här hemma med julmusik, julpynt och julmust när jag kom hem, så nu är jag heelt slut! Har inte fått fram allt, men nya fina julkrukor, juldukar och julgardiner har vi i alla fall!:D och i helgen blir det till att åka och köpa den nya granen så vi kan få upp den med=)

Har dessutom tillverkat oss ett pepparkakshus nu i dagarna, eftersom jag troligen inte har tid med det sen;) bild kommer när vi varit och handlat snö!=) (bomull) ;)

Presentation


Hej! Åsa heter jag och min blogg är för dig som är intresserad av att följa min viktnedgång med viktväktarna och kanske själv få hjälp och inspiration. Bloggen kommer även handla om mina andra intressen, pyssel, bakning, matlagning, tårttillverkning och h

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards