Åsas Lilla Hörna

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Åsa Bengtson - 4 oktober 2011 16:36

Har precis varit på första mötet med "Ung mamma" gruppen, det var riktigt roligt! Gruppen riktade sig till gravida och nyblivna mammor under 25 och när man fött fick man vara med tills ens bebis fyllt 3 månader, idag var det dock säsongstart så det fanns även mammor med lite äldre barn med=)

Känslan av gruppen var mycket mer öppen än den vanliga föreldragruppen tyckte jag, mycket mindre stelt och man kunde prata med alla både före, under och efter. Det kändes verkligen att man hade något gemensamt med de andra gravida tjejerna och det var riktigt skönt att lyssna på de tjejerna som redan fått sina barn, helt klart bättre upplevelse än att läsa om det i böcker! Hoppas på att fortsätta träffa flera av dem även utanför gruppen!

Presentation


Hej! Åsa heter jag och min blogg är för dig som är intresserad av att följa min viktnedgång med viktväktarna och kanske själv få hjälp och inspiration. Bloggen kommer även handla om mina andra intressen, pyssel, bakning, matlagning, tårttillverkning och h

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards