Åsas Lilla Hörna

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Åsa Bengtson - 26 oktober 2011 10:48

Igår fick vi komma in till förlossningen för en extra koll av Liten, vi var lite oroliga då vi tyckte att han rört sig mindre än vanligt under två dagar och de bad oss då att komma in direkt. Blev kopplad till CTG direkt när vi kom dit, och fick se ett litet hjärta som kämpade på i perfekt takt!=) Trots det var han ganska lugn ett tag medans vi låg där och rörde sig precis som innan rättså lite. Men efter en stunds väntan och ett glas iskallt vatten sätter han i och hickar så det både hörs och syns!^^ Skönt! Tycker fortfarande att han är ovanligt lugn, men känner mig lättad! Vi blev i alla fall jätte bra bemötta och ombedda att komma igen om vi inte kände oss mer oroliga. Doktorn kollade i alla fall in Litens kurva och mina prover innan vi gick och det såg bra ut! Förutom mitt urinprov, så ska lämna in ett nytt idag för att se om det var bara tillfälligt dåligt. Kram och *Hick* från oss!:D

Presentation


Hej! Åsa heter jag och min blogg är för dig som är intresserad av att följa min viktnedgång med viktväktarna och kanske själv få hjälp och inspiration. Bloggen kommer även handla om mina andra intressen, pyssel, bakning, matlagning, tårttillverkning och h

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards