Åsas Lilla Hörna

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Åsa Bengtson - 17 oktober 2011 21:40


Eftersom jag hamnat ett par dagar back igen så hoppar jag tillbaka till lördag då jag fick besök av mamma, syster Sofie och hennes sambo Daniel, mycket trevligtVi åt lite gott och trevlade oss;) Försökte mig på en maträtt som jag ätit på resturang, ostfyllda kycklingfilér och klyftpotatis med en krämig brunsås till, det blev riktigt mumsigt! :D Till efterrätt fixade jag lite fruktsallad, åhh vad jag älskar att ha fulla fruktfat det ser så fint ut så jag var bara tvungen att fota dem!  

 

Under söndagen gick vi in i vecka 36! Alltså är han tillräckligt stor för att komma ut nu om han vill det (åh gud gör så att han vill det :D!) Även om han räknas som underburen fram till nästa vecka så är bebisen klar och de hindrar inte en förlossning som startar i vecka 36. Nu börjar jag verkligen bli otålig, kan han inte bara komma ut nu? Ofta gör det ont överallt och det börjar bli svårt att röra sig, hoppas verkligen inte han håller sig fast och stannar 6 veckor till, ingen igångsätting innan vecka 42 ju:O Men men inte så lönt och spekulera egentligen han stannar nog så länge han vill ändå ^^  

Det blev även lite bakning under söndagen, för att bunkra frysen ytterligare. Kanelbullar, små sockerkakor och på den överblivna smeten några muffins med choklad bitar i =)      

Idag har det inte hänt så mycket mer än att vi varit och handlat mat så att jag kan göra lite fler matlådor som kommer behövas när liten kommer till världen =)

Presentation


Hej! Åsa heter jag och min blogg är för dig som är intresserad av att följa min viktnedgång med viktväktarna och kanske själv få hjälp och inspiration. Bloggen kommer även handla om mina andra intressen, pyssel, bakning, matlagning, tårttillverkning och h

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards