Åsas Lilla Hörna

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Åsa Bengtson - 22 oktober 2011 17:22

SÅ typiskt mig! I oktober börjar julen i Åsas värld, igår börjades det med julpyssel till julmusik, riktigt mysigt faktiskt! Provade på lite nya tekniker och grejer, en del lyckat andra inte =) men blev i alla fall en skål att ha typ clementiner eller nått i av en gammal platsskål, en matchande ljusstake av en glasburk och en presentask med lite gammeldags änglastuk:P Tycka vad man vill men kul var det i alla fall!=)          

Har även börjat kolla runt efter en gran till jul ;P man får ju vara ute i god tid! Plötsligt kommer det en liten typ som vill ha uppmärksamheten och då glömmer vi nog allt vad som har med granar och göra;) Har i alla fall bestämt mig för att jag vill ha en ny plastgran eftersom den förra är så liten och gles, hittade en riktig disneygran på rusta!:D hel mysig! Hade väl hellre velat ha en riktig men så tidigt som jag vill ha upp granen så hade det inte varit mycket kvar av den till julafton;) Men kolla in sikken mysgran! Nästan så man ser piff och puff titta ut;)  


Presentation


Hej! Åsa heter jag och min blogg är för dig som är intresserad av att följa min viktnedgång med viktväktarna och kanske själv få hjälp och inspiration. Bloggen kommer även handla om mina andra intressen, pyssel, bakning, matlagning, tårttillverkning och h

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards