Åsas Lilla Hörna

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Åsa Bengtson - 19 oktober 2011 09:30

Igår var det fullt upp, under morgonen pysslade jag en hel del, blev faktiskt en liten julklapp av det, får vänta o lägga upp bilder på det dock eftersom jag tror personen i fråga har koll på bloggen;)

Sen blev det ett nytt hopkok, spaggettiröra med bacon och kyckling, blev riktigt mumsigt! Och resulterade dessutom i några fler matlådor till frysen ;)

Vid tre var det dags för ungmamma grupp, den är så himla mysig! Blev mycket prat och fika och gos med de små bebisarna som redan kommit till världen=) Ingen av tjejerna där har gått över tiden så hoppas verkligen att jag inte behöver bryta mönstret! Åh vad man längtar när man ser de små liven, har verkligen fått en annan känsla i kroppen de senaste dagarna, känner verkligen att jag är redo för honom nu och jag blir nog galen om jag ska känna såhär i 6 veckor till:O  Nästa möte är om 2 veckor och vi hoppades på att jag slipper komma själv då, kanske lite väl positiv förhoppning, men jaja hoppas kan man alltid!=)

Efter mammagruppen var det även dags för besök hos barnmorskan, hon konstaterade att allt såg bra ut (utom jag "gud vad du ser trött ut") haha aa vad ska man säga^^ Alla tester var i alla fall på topp och liten hade sjunkit ner i bäckenet och ligger nu alltså i startposition inför förlossningen:D Hoppas bara han vill komma snart, systern åker ju till Afrika den 11:e november och stannar där en månad så hoppas vekligen han kommer innan dess=)

Tänk att det ser ut såhär, han finns där inne helt färdig så nära men ändå så långt bort, hur ser han ut?:P    

Presentation


Hej! Åsa heter jag och min blogg är för dig som är intresserad av att följa min viktnedgång med viktväktarna och kanske själv få hjälp och inspiration. Bloggen kommer även handla om mina andra intressen, pyssel, bakning, matlagning, tårttillverkning och h

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards